Totaal aantal pageviews

woensdag 19 december 2012

Goede late avond!
Dinsdag altijd druk, maar ben er toch nog geraakt!

Vanaf vandaag bij Dag allemaal een GRATIS kerstcadeautje! Ik heb voor het rode pakje gekozen en er zat een leuk fleece dekentje in van Samson! Iluna super blij natuurlijk, dus mama ook;)

Jullie hebben nog tot morgen 12uur de tijd om je op te geven voor de bon van Zalando!

Omdat ik toch redelijk wat reactie's krijg over de nagels. Hier de facebookpagina van de geweldige vrouw die mijn nagels zo mooi maakt!

En nu ga ik mijn bedje in, moet morgen fris zijn om naar het kerstspel in de kapel te gaan kijken bij Orissa. Tot morgen! XxX

4 opmerkingen:

  1. in mijn pakje zaten mooi onderleggertjes( voor drinkglas),sevetten en een siliconen vorm voor ijsblokjes in hartjesvorm :-)

    groetjes lutgart

    BeantwoordenVerwijderen
  2. In mijn pakje zat er juist een halsketting met een kaartje Eternal Love :Dit juweeltje is versierd met Swarovski Elements ik vind het wel mooi het was het kleine groene pakje dat ik had gekozen!Groetjes Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. In mijn pakje zaten kerstballetjes, Ricorédrank en Ricoré kaars en kauwgom.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. in ons pakje zaten mooie oorbelletjes, er stond ook bij dat het swarovski was, leuk voor met de nieuwjaar! XXX Lindsey

    BeantwoordenVerwijderen