Totaal aantal pageviews

vrijdag 21 december 2012

Goede middag iedereen!
Vandaag een beetje vroeger dan anders thuis, kindjes zijn ziek! Straks komt de dokter.

Deze leuke speldjes heb ik besteld voor Orissa, ze ligge nu nog onder de kerstboom. Ze zijn handgemaakt. Ik heb ze besteld via *Sterrenspeldjes* Ga zeker eens kijken, super veel keuze en je kan altijd bespreken naar wens.

We zijn ondertussen voor de laatste keer naar Kind&Gezin geweest met Iluna. Met haar 88.5cm is ze een kleintje en met haar 11.8kg een fijntje maar voor de rest doet ze het goed! Ze moest van de 12 prentjes minstens 5 kunnen uitspreken en ze wist ze allemaal! De verpleegster verschoot zelf toen ze bij de trui, t-shirt zei, wat geen gemakkelijk woord is. Toen ze op de bal moest schoppen, schopte ze eerst tegen de bal en dan tegen de verpleegster haar schenen maar zo wist ze dat ze een goed evenwicht had;) Super gelukkige mama dus!

Nu iets minder leuk maar toch heel belangrijk! Je hoort tegenwoordig overal wel mensen met kanker. Het is een verschrikkelijk 'ding' en daarom is het belangrijk er op tijd bij te zijn! Daarom deel ik met jullie deze test voor een screening van dikkedarmkanker. Dikkedarmkanker is de tweede meestvoorkomende kanker bij vrouwen en de derde meestvoorkomende bij mannen.  Deze screening is te vertrouwen want het is de wite van onze huisarts, geen gewone test van het internet dus. Het is volledig anoniem, je hoeft geen persoonlijke gegevens in te vullen behalve dan je geslacht en leeftijd dan. Ik heb de test gedaan en ik heb geen verhoogde risico! Ik raad het iedereen toch aan de test te doen, het kan geen kwaad!

Nog een fijne vrijdagmiddag en vanavond sterren op de dansvloer kijken;) Toedels XxX

2 opmerkingen:

  1. herkenbaar bij kind en gezin.... die van ons zei tegen bas: toon eens de camion en bas wijst aan en zegt da's een vrachtwagen... da mens zat daar te kijken met de mond vol tanden...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb gelukkig ook geen kans op dikkedarmkanker! blijkbaar behoor je pas tot de risico's als je tussen 50-75 bent? leuk dat je huisarts zich zelfs online met preventie bezighoudt! xxx

    BeantwoordenVerwijderen