Totaal aantal pageviews

donderdag 17 januari 2013

Goede avond iedereen.
Wat een dagje! Jullie zullen het wel gezien hebben op het nieuws van de school uit Gent. Mijn zus zit daar dus op school dus was even een bange voormiddag voor ons! Maar alee alles is goedgekomen, das het belangrijkste!

De kaart: Havermout! Blijkbaar het beste soort graan voor de cholesterol! Die van mij is nog prima dus ik zal er zeker nie van eten jakkes :D Maar Kristof eet wel heel graag havermoutpap! Meng 40gr havermout met 250ml melk in een grote kom. Verwarm 2min30 op 800W. Roer en laat 2 a 3 min rusten. Smakelijk!

Over eten gesproken, ons facebook groepje: wa lig ter vandoage op eu tallure? telt al 72 leden op een maandje tijd! Allen daarheen zou ik zo zeggen ;)

En dan nog ons Ilunatje die maar niet kan wennen aan haar grote bed. Iedere avond met vele traantjes zegt ze: Is nie nuna bedje:'(. Mijn hartje breekt maar kwil niet toegeven, ze moet er aan wennen! Vandaag heb ik ze weer in slaap moeten strelen, hopelijk begint ze er toch aan te wennen!

Nu gaan we nog wat prutsen aan ons nieuwe kookplaat die niet mee wil werken! Slaapwel! XxX

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen