Totaal aantal pageviews

zaterdag 19 januari 2013

Goede middag iedereen!
Kindjes zijn aan het spelen in de veranda waar het lekker warm is, want buiten is het echt heeeeeeeel koud! En blijkbaar is er weer sneeuw op komst! Brrr

Myshopi! Weer een aantal leuke acties. Maar weet je ook dat ze een app hebben voor je smartphone? Persoonlijk vind ik het wel gemakkelijker, gewoon fotoke trekken en doorsturen;)

En het is weer zo ver! De nieuwe wedstrijd van Lays is van start gegaan. Welke nieuwe smaak zullen we nu kunnen proeven? De prijs? 25.000€ +1% van der verkoop. Wie niet waagt,..... ;) Ik heb alvast mijn smaken ingezonden. Mocht je op de site deze smaken tegen komen, gelieve er dan voor te stemmen :p. Mijn smaken: Sat├ękruiden, Real Bbq Taste, Thirsty Limonade, Cheddar paprika en Sojasaus. Welke smaak verzin jij? Eerlijk gezegd, buiten de kleur vond ik er vorig jaar niks speciaals aan!

En gisteren was het terug de eerste keer The Voice van Vlaanderen. Omdat ik niet thuis was heb ik jammer genoeg niet kunnen meedoen, maar je kan met gratis app proberen raden in welke groep ze terrecht komen. Heel mooie prijzen te winnen! Veel succes!

Zo dit was het al weer! Tot blogs! XxX

1 opmerking: