Totaal aantal pageviews

zondag 13 januari 2013

Goede nacht lieve mensen,
Het is al even geleden dat ik een bericht heb gepost maar ik geraak er niet altijd!
Maar hier ben ik weer!

Bij The Insiders kun je nu ook Vanish testen. Ik heb me alvast opgegeven, we zullen zien.....

Nu bij Zeeman 30% kassakorting en 3+1GRATIS op badtextiel.

I♥ MyShopi!!! Heerlijke Galak aan 1+1Gratis! En een overzichtje: 20.49€ uitgespaard dankzij deze geweldige site!!!!

Dit was het alweer! Mijn jongste dochter slaapt deze nacht voor de eerste keer in een groot bed! Wat worden ze toch allemaal zo snel groot!!! Volgende maand al naar school.

Tot blogs!XxX

2 opmerkingen:

  1. heb me ook opgegeven voor vanish :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je voor de tips :)
    En Heeft Iluna goed geslapen in haar nieuwe grote bed?

    BeantwoordenVerwijderen