Totaal aantal pageviews

woensdag 2 januari 2013

Lieve bloggers,
bij deze wil ik jullie allemaal een gelukkig nieuwjaar wensen! Een goede gezondheid, veel geld en alles wat je maar wensen kan. Dat 2013 een goed jaar mag zijn voor iedereen!
Ondertussen wil ik iedereen bedanken die elke keer opnieuw mijn blog bezoeken! Dit is ondertussen al mijn 100ste bericht!!!!  Met 11.889 bezoekers! Vorige maand 1425 bezoekers! Waarvan minstens 52 vrouwen en zeker 1 man ;)  Nog maar 15 leden,maar dat kan in 2013 zeker veranderen! Vandaag geen acties en dergelijke, gewoon mijn welgemeende nieuwjaarswensen! Als iedereen een beetje zijn best doet, komen we er wel!

Dikke lieve zoen, PINKY !!

2 opmerkingen:

  1. ook van mij voor jou en je gezinnetje alles wat je hartje maar begeert, lief schatteke :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijne feestdagen... Wat een mooi gezinnetje , heb je ;-)

    BeantwoordenVerwijderen