Totaal aantal pageviews

zaterdag 16 februari 2013

Goede avond!
Ben er eindelijk nog eens geraakt! Heb vandaag heel men strijk weggewerkt dus nu even rust;)

och veeel te vertellen maar ga het niet allemaal vrijgeven vandaag, dat ik nog wat over heb voor een andere keer e! Waar zouden we beginnen :D


Ik kan mss beginnen met een receptje! Iets heel simpel maar het was wel lekker. En zo kon ik direct mijn nieuw keukenspeeltje uittesten! Ik had mij namelijk een rijstkoker aangeschaft van tupperware. Nu test ik het graag eerst uit voor ik er reclame voor maak natuurlijk. Maar ik moet zeggen het is goedgekeurd! Geen overkokend water, geen vuil vuur, geen verbrande vingers,...... Gewoon losse rijst in verhouding van 1 kopje rijst op 2 kopjes water. 12 minuten op 900W in de microgolfoven. De pot is echt niet warm dus die neem je er gewoon terug uit. En dan laat je het ongeveer nog 5 minuutjes afkoelen voor je het deksel er af haalt. Daarbij had ik dus mijn wokpan genomen, gemarineerde varkensblokjes met ajuin, rode en groene paprika in dikke reepjes gesneden erbij gedaan. Een bouillonketeltje natuurlijk voor de smaak. Was simpel maar lekker! En als je op een demo van Tupperware twijfelt, deze is echt goed! Heb nu ook de pastakoker besteld, dus die zal ik dan ook uittesten.

Nog een wedstrijdje voor de keukenliefhebbers onder ons! Win een wafelijzer met Solo!

En Myshopi heeft natuurlijk ook weer zeer leuke acties! Kijk vooral uit naar de nieuwe bouillons van Maggi! 

Nu nog wat opgenomen programma's bekijken! Heb binnenkort nog een soepje en een pastagerecht voor jullie, dus kom zeker nog es piepen de komende dagen! Toedels! XxX

1 opmerking:

  1. Ik heb er ook een aangeschaft.Ik heb hem net gisteren voor de 1e keer geprobeerd. En ik kan je alleen maar gelijk geven. Ik was super content.

    BeantwoordenVerwijderen