Totaal aantal pageviews

maandag 18 februari 2013

Goede avond iedereen!
Hier zijn we dan weer! Er is toch niks op tv. Straks verder lezen in 50 tinten grijs die ik voor mijn valentijn heb gekregen! Zit aan hoofdstuk 3 nu, nog niet echt spannend ofzo he?

En dan nu een soepje! Pompoensoep met geitenkaas en parmaham.
Dit breng je mee uit de winkel:
  • Kleine pompoen
  • 1 grote ajuin
  • 2 wortelen
  • 3 selderstengels
  • 3 teentjes look
  • Bouillonblokjes
  • Verse geitenkaas met kruiden
  • Fijne sneetjes parmaham
Eerst snij ik alle groenten in gelijke stukjes ongeveer. Daarna doe ik een beetje boter in mijn pot en stoof de groentjes aan. Als dat gedaan is, voeg ik 2,5L water en 2 kippenbouillonblokjes toe. Laat dit ongeveer 45 minuten sudderen. Daarna mixen we de soep tot alle stukjes weg zijn. Serveer in diepe borden, niet in tassen. Voeg 3 koffielepeltjes geitenkaas toe. Snij de ham in fijne reepjes en verdeel ze over de soep. Weer super gemakkelijk en zeer lekker!



Win een koele ijskast of 1L tropicana op hun Fbpagina!

Voila dit was het alweer! Nu ga ik nog ene hoofdstuk verder in mijn boek. Slaapwel iedereen XxX

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen