Totaal aantal pageviews

zondag 3 maart 2013

En zo zijn we alweer zondag.......

Ik heb gezien dat er al twee mensen het gemerkt hebben, ik heb dus een nieuwe vraag gesteld. --->

Nu heb ik weer een nieuwe site ontdekt om centjes te verdienen. Euroknallers! Zelfde bedoeling als de andere site's dus heel erg simpel! Nu is er ook een wedstrijd bezig, zo moet je zoveel mogelijk mensen op je persoonlijke link laten klikken om de 50€ te winnen! Dus als je zo vriendelijk zou willen zijn op mijn link te klikken? http://www.euroknallers.be/linkspel110141.html  <--- Gewoon klikken is voldoende!

Deze keer een verassing te winnen bij Stabilo!  Veel succes!

Fijne avond nog en alvast bedankt!! XxX

2 opmerkingen:

  1. tof dat je via mijn linkje lid bent geworden,geef je elke dag een klikje :-)

    BeantwoordenVerwijderen