Totaal aantal pageviews

zondag 17 maart 2013

Goede avond iedereen!
Ik sluit mijn weekend af met een leuke melding! Ik zit namelijk aan 150.000 bezoekers!!!!  Van april tot maart, dus net geen jaar. Op naar een volgend jaar! Sparkline

Ons Orissa is in de turnles gevallen, recht op een bank met haar tandjes! Een hele dikke lip, tandvlees dat open ligt en 2 losse tandjes. Deze week naar de tandarts om te zien of er gevolgen zijn. Duimen dat alles goed komt dus!

Los het kruiswoordwafel op en win een toaster!

En sinds vrijdag natuurlijk weer nieuwe leuke aanbiedingen bij MyShopi. ( Tot 10€ korting op Signal)

Bij Moneymiljonair kan je nu ook een eigen profielpagina aanmaken. Ik zit bijna aan de 50€!

En dan smeek ik jullie om te stemmen( als je het al gedaan hebt, bedankt! Je kan maar 1x stemmen) op deze link. We zouden zo graag winnen, maar we zitten helaas nog niet bij de eerste 50, wel bijna dus HEEEEEEEEEEEEEEELLLLLLLLLPPPPP !!!

Voila net op tijd klaar om naar Manneke Paul te kijken! Nog een fijne zondagavond! XxX 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen