Totaal aantal pageviews

donderdag 21 maart 2013

Goede middag iedereen!
Terug onverwachts thuis vandaag!

Maak kans op een prijzenpakket van familie!

Win een verwendagje met Dove!

Meld je ook zeker aan op de site van zininmeer ! Ik heb een mail gekregen dat ik 50 euro aan kortingbonnen zal ontvangen! Das mooi meegenomen toch?

Zo een kort berichtje vandaag. Ga er eens van profiteren te kuisen en te strijken nu ik toch thuis ben. Mijn Ilunatje is ziek en ze hadden me gebeld van school om haar te komen halen dus straks ook naar de dokter. Tot later! XxX

Ps: wie nog niet gestemd heeft, please eens stemmen, want we zijn er nog niet bij! Thx!

2 opmerkingen:

  1. He dag,veel beterschap voor je dochterke.Ik heb ook een mail gekregen,dan nog een slachtoffer vinden die die bons voor me wilt afprinten ;-)nog een fijne dag verder,christa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is ze weer ziek,wat wil je nu met dat slecht weer,verwen haar maar een beetje

    BeantwoordenVerwijderen