Totaal aantal pageviews

donderdag 14 maart 2013

Goedemorgen iedereen!
Vandaag onverwachts thuis dus tijd voor mijn blog!!

Eerst wil ik beginnen met een receptje voor ik het weer vergeet.

Spaghetti met verse pesto en pittige balletjes.

Dit heb je nodig:
  • Spaghetti
  • Basilicun
  • Pijnboompitten(20gr)
  • Parmesan
  • Olie
  • Zout
  • Look(2 teentjes)
  • Gehakt
  • Rode peper
  • Ui
  • 1 ei
  • Paneermeel
  • Paprikakruiden
De spaghetti gewoon koken zoals altijd. Voor de pesto: Doe de basilicum, pijnboompitten,parmesan, olie, zout en de look(1) in de keukenrobot. Alles fijnhakken en naar gelang de structuur nog wat olie aan toevoegen. Voor de balletjes: Neem een grote mengkom en doe er het gehakt in. Snijd de ajuin en look in kleine stukjes( Je hebt daar machientjes voor e ;)) Snijd de rode peper in fijne reepjes. Voeg dan alles aan het gehakt toe: ei, look, ui, rode peper, paneermeel, paprikakruiden en parmesan( Wel kleine stukjes allemaal) Dan alles goed mengen tot alles mooi verdeeld zit. Dan grote balletjes rollen en bakken in wat olie. Ik had bij de spaghetti ook enkele reepjes groene paprika laten koken. Neem nu een grote schaal en doe er de pasta met de paprika in samen met de pesto. Alles goed door elkaar mengen. De balletjes erbij serveren en eventueel nog wat afwerken met parmesan. Smakelijk!

Wees er snel bij voor gepersonaliseerde label van Nutella! Ik heb er alvast eentje voor mijn chocomonstertje ;)

Win een wokpan van Tefal met Solo.En die zijn goed want heb er ook zo ;)

Alee dit was het voor vandaag! Wees voorzichtig op de baan en tot later! XxX

3 opmerkingen:

  1. je recepteke ziet er inderdaad erg lekker uit
    doeme toch, dacht ik eens mee te doen om zo'n wokpan te winnen.
    Alweer schiftingsvraag!
    en als ik iets nie graag heb, is het dat wel :(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er weer lekker uit meisje,ga ik binnen kort zeker eens proberen, groetjes lutgart

    BeantwoordenVerwijderen