Totaal aantal pageviews

donderdag 25 april 2013

Goede middag,
alhoewel zo goed vind ik hem niet, ben kotsmisselijk!

Joehoe geselecteerd om pizza's te testen. Gelukkig vandaag niet;) Maar heb 8 bonnen mogen ontvangen om pizza te testen van Casa di mama. Ik laat nog iets weten wat we er van vonden, ben zo geen fan van diepvriespizza's maar wie weet. Schrijf je zeker in als je ook producten wil uittesten in de toekomst!

Vergeet zeker niet mijn facebookpagina te 'liken'. Zo blijf je steeds op de hoogte!

En dan terug een wedstrijd! Gelieve voor Iluna te stemmen aub. Vergeet onderaan zeker je stem niet te bevestigen! Alvast bedankt, of succes als je zelf meedoet!Ik zet er alvast de foto bij, zo vond je haar gemakkelijker.

Hopelijk ben ik tegen morgen beter! Morgen hebben we een kookopdracht in de les voor punten, maar momenteel keert mijn maag al bij de gedachte alleen! Wish me good luck! ;) XxX

4 opmerkingen:

  1. hey , kheb zonet gestemd voor je dochtertje , maar wil je ook stemmen voor mij aub : mijn naam is thabita c.
    alvaste bedankt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. voila, heb juist je dochter gestemd... ;-)
    diepvriespizza gebruik ik soms thuis zeker als je niet wil koken is dit oplossing snel klaar...

    BeantwoordenVerwijderen