Totaal aantal pageviews

zondag 7 april 2013

Goede middag iedereen!Eindelijk is het zo ver!! De is terug!!!! :D

Nieuwe actie bij Carrefour! De jacht op de euro's!

Euroclix is de best en snelst verdienende betaalsite!

En om het even bij de centjes te houden. Euroknallers heeft een leuke wedstrijd! Wie de meeste kliks haalt krijgt het meeste geld! Vanaf 34 kliks krijg je nu al 5€ bij je saldo! (kliks: mensen die op je persoonlijke link klikken, zonder meer!)

En ik heb een nieuwe vraag voor jullie! Mijn blog bestaat 1 jaar! En nu vind ik het tijd voor een give-away. Alleen weet ik niet of er echt vraag naar is dus wou ik dat eerst uitpluizen. Zou jij meedoen aan deze give away? 25€ aan kortingbonnen op verschillende merken. Rechts bovenaan kan je de vraag invullen. Invullen is nog geen deelname, ik kan ook niet zien wie wat invult. Het is om een beeld te krijgen of het de moeite is of niet. Bedankt om de vraag te willen invullen.

En dan nog om af te sluiten bij 3Suisses zijn er veel artikelen aan de helft van de prijs!

Geniet nog van het mooie weertje en tot morgen! XxX

1 opmerking:

  1. Proficiat met het 1 jarig bestaan van je blog,doe zo voort :-)

    BeantwoordenVerwijderen