Totaal aantal pageviews

zaterdag 27 april 2013

Goede middag iedereen!
Het is alweer gedaan met het goede weertje!

We gaan er eens aan beginnen. Win 200€ aan bikini's of strandaccesoires! Vergeet ook de kortingsbon niet!

Met muntenmail.be kun je terug een extratje verdienen!

Gratis Mexicano!!!

Teramed 100% terugbetaald met Myshopi!

En zouden jullie aub eens voor mijn mama willen stemmen? Ik vind dat ze een bloemetje verdiend! Stemmen en delen op facebook zou heel lief zijn!!!! Alvast bedankt wie het doet!!!

Ik heb ondertussen ook gestemd op famidoo wie het mij gevraagd heeft! Het leven is geven en nemen ;)

En dan wil ik jullie nog eens mijn fbpagina meedelen, want binnekort gaan we terug gaan eten!! Kom er gerust bij! Wa lig ter vandoage op ons tallure?

Nu op cadeautjesjacht voor mijn stiefvaderke!! Tot later! XxX

1 opmerking:

  1. voila ik heb je moeder gestemd, ik heb me ook ingeschreven van win 200€ bikini of strandaccesoires.
    Groeten Glamtania of yunomi Tania9741

    BeantwoordenVerwijderen