Totaal aantal pageviews

maandag 8 april 2013

Goede middag iedereen!
Verlof olé :D

Morgenmiddag ga ik samen met de kids naar 't Berenbos. Een super gezellig binnenspeeltuin gelegen in Wetteren. Echt een aanrader! De kindjes kunnen niet buitenlopen en je hebt er als ouder ook tv, boeken, internet,.... Maar mijn mama gaat mee dus we zullen genoeg tetteren denk ik!

En dan nu die give away. Mijn vraagje heeft een eigen willetje, gisteren had ik 5 antwoorden en nu plots maar 2. Dus stel ik voor dat we er gewoon aan beginnen!
  • Wat valt er te winnen? Kortingbonnen twv 27.50€ aan verschillende merken!
  • Wat moet je doen? Je naam en familienaam aan mij geven. Maakt niet uit waar: hier op de blog, via mail, via facebook, twitter, .... of mij gewoon zeggen als je mij ziet mag ook. Dan gaan alle namen in de machine, trekken aan de hendel en dan komt de winnaar tevoorschijn! Iedereen succes!!!
Win een goede slaap met Libelle.

Tot later! XxX



6 opmerkingen: