Totaal aantal pageviews

dinsdag 9 april 2013

Goede morgen iedereen!
Snel een berichtje posten want heb een drukke dag voor de boeg! Maar ik had beloofd elke dag te komen in men verlof.

Om te beginnen heb ik gisteren weer zitten prutsen op facebook en zo is mijn eigen pagina ontstaan. Het is natuurlijk nog leeg maar ga gerust eens kijken! Je kunt de pagina ook 'liken'.

Dan hebben we eens een actie voor de mannen, aangezien ze niet durven toegeven dat ze hier komen piepen maar ik toch weet dat ze er zijn ;) Brantano geeft mooie kortingen!

Maar dan heb ik natuurlijk ook iets voor de vrouwen, Zalando geeft 10% korting. Wel eerst op de code klikken!

En ColliShop geeft ook leuke kortingen op allerlei dingen!

Zo wij gaan ons klaarmaken voor een dagje plezier! Tot later! XxX

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen