Totaal aantal pageviews

dinsdag 2 april 2013

Hiep Hiep Hoera!!!!! Mijn blog bestaat 1 jaar!!  15504 bezoekers, 126 berichten, 19 volgers, .....

Ik heb het een beetje druk gehad en daarom waren er even geen berichten, maar nu probeer ik toch terug regelmatig te komen! Maar werken en studeren en kindjes en huishouden en een blog, het is soms wat veel e :)

Om het 1jarig bestaan van mijn blog uit te breiden heb ik een acount gemaakt op Twitter voor Pinky's blog! Heb het nog maar net gemaakt dus er staat zo goed als nog niks op natuurlijk, maar datvolgt wel. Krijg binnen dit en een paar minuten nog bezoek over de vloer dus moet er wat spoed achter zetten :D

Haal je gratis blikje Ice Tea! Er zijn er nog meer dan 43000 over.

Geef je persoonlijke code van Cecemel in en win prachtige prijzen!

Zo dit was het voor vandaag, nog een fijne avond en tot snel!!! XxX

1 opmerking:

  1. De link naar de icea meld me dat ik de ice tea al heb ontvangen en dat is nochtans niet zo, ik denk dat je een andere link moet zetten, zal vlug eens kijken
    En proficiat met je blogverjaardag ;-)
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen