Totaal aantal pageviews

vrijdag 31 mei 2013

Goede avond iedereen!
Eerst naar de spannede aflevering van thuis gekeken! Wie heeft het volgens jou gedaan? Thibo ligt er te dik op dus ik ga voor Lowie.We zullen in september zien!Geef je antwoord op facebook

Jaja ondertussen mij al eens goed gewassen met de roze le petiti marseillais met framboos, heerlijke geur! Precies cuberdons ofzo :) Ben je er niet bij om te testen, schrijf je dan toch zeker in bij the insiders, ze zoeken mensen om dagcremes te testen.

Al 8 mensen werden lid van euroknallers via mijn blog! Samen hebben ze op 3 dagen al 12.08€ verdiend. Dit is 1 van de snelste betaalsite's die ik persoonlijk ken. Zou haast durven zeggen dat hij sneller is dan Moneymiljonair. Alhoewel ik over een paar centjes kan afhalen :D Nieuw kleedje kopen mss hihihi


En om af te sluiten, als je fan wilt worden van de Vondelmolen, krijg je de nieuwe smaak thuis opgestuurd!

Voila, en nu ga ik slapen want morgen zullen ze er weer vroeg bij zijn. Veel plezier! XxX

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen