Totaal aantal pageviews

donderdag 2 mei 2013

Goede avond iedereen!
Gisteren een hectische dag op de stage gehad maar doe het nog altijd zeer graag! Was wel heel moe dus ben niet echt aan de pc geraakt.
Maar vandaag dus wel!

Er had mij iemand een receptje gevraagd en dan kan ik het maar beter hier delen zodat ik het maar 1 keer moet typen.

Kip in witloofsaus: kip, witloof, bouillon, roon, z&p.

Eerst kook ik mijn witloof appart. Ondertussen bak ik de kip in kleine stukjes in een beetje boter,  samen met een bouillonketeltje kip. Alles kruiden. Als het witloof klaar is, snijd ik ze in dunne lange stroken. Daarna stoof ik ze samen met de kip. Gooi het water van het witloof niet weg, maar neem een klein beetje om de saus te maken. Gewoon een roux maken met het kookvocht, toevoegen bij de kip en afwerken met een beetje room. Ik serveer er altijd puree bij. Zeer gemakkelijk en super lekker! Smakelijk!


Waag je kans bij stabilo!

Stemmen jullie eens op de foto van mijn mama? Niet alleen voor moederdag, ze is vandaag ook nog eens jarig! Proficiat mama Smak!!!!

Morgen een half dagje school en derna heel veel te doen dus geen idee of ik er geraak, je ziet me wel verschijnen! Toedels! XxX

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen