Totaal aantal pageviews

zaterdag 18 mei 2013

Goede avond iedereen!
Iedereen blij met het verlengde weekend zeker?
Laatste tijd ben ik hier veel minder maar heb het wat te druk voor de moment, volgende maand zal het al veel beter zijn! Mijn stage zit er bijna op dus dan heb ik de woensdag weer vrij, alhoewel ik heel graag naar mijn stage ga ze. Dus hier gaan we dan:

Win de keukenhulpjes van Tupperware met Knorr! Knorr zoekt ook proevers!

Wist je dat je bij Esprit punten kreeg bij je aankoop? Als je geregeld iets koopt heb je een leuke korting!

Hoera ik mag de nieuwe douchegel van Le petit marseillais testen! Wil je ook producten testen? Schrijf je dan zeker in bij The Insiders!

Bij Solo kan je een tajine winnen :)

En tenslotte kan je met bpost tickets winnen voor de zoo, altijd leuk voor de kindjes!

Dit was het dan weer voor vandaag, morgen zou het een mooie dag worden dus geniet ervan, het blijft hier nooit duren ;)

Toedels XxX

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen