Totaal aantal pageviews

donderdag 23 mei 2013

Goede avond iedereen!
We zijn er weer even snel tussendoor. Volgende week examens dus heb veel werk! En zondag gaan we met de gewonnen tickets naar plopsaland!! Jammer van het weer maar ze zullen toch genieten.

Vandaag een paar interessante linken in de aanbieding ;)

Eerst mijn eigen Twitterpagina die je kan volgen!
En natuurlijk de facebookpagina.

Dan heb ik een nieuwe verdiensite voor jullie, het gaat vlotjes ;)

Zouden jullie dan ook nog eens willen stemmen op mijn oudste dochter?? We hebben er nog enkele nodig om in de top50 te komen! (----> deze foto)

En omdat jullie zo flink zijn krijgen jullie een gratis blikje Ice tea!  Niet van mij maar wel van Yunomi!

En dan voor de lezers onder ons, win het boek van Luc Appermont!

Schrijf je bovendien op de nieuwsbrief van de LIDL en maak kans op een aankoopbon van 50€!

Ondertussen kreeg ik een bon voor mijn 14daagse test van yakult, ik laat jullie weten wat het resultaat is. En heb ook mijn mail gekregen dat ik om de douchegel mag gaan die ik mag testen! Later meer hierovern.
Nu nog wat blokken! Tot later! XxX

3 opmerkingen:

  1. heylaba, lieve Iris/Pinkytje.
    fijn nog eens iets van je te horen. Jammer dat ik niet op de foto kon stemmen (zit niet op FV)
    Ik wens je heel veel succes met je examens.

    Hou ons maar op de hoogte over de uitslag ervan

    xxx Liselotte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik bedoelde natuurlijk FB ipv FV :)))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. he Ilse ik kwam eens effe zien hoe het met je gaat,ik wil je heel veel succes wensen met je examens,en daarna een mooi verlof,christa

    BeantwoordenVerwijderen