Totaal aantal pageviews

woensdag 29 mei 2013

Goede avond iedereen.
Tussen de examens door kom ik jullie een berichtje brengen :)

Eerst en vooral, voor wie het nog niet wist, mijn pakketje van the insiders is toegekomen! We kunnen weer testen! Ben alvast met de roze begonnen en heb al enkele staaltjes uitgedeeld! Hierbij ook een fotoke van alles wat in de doos zat. Schrijf je zeker in als je ook producten wil testen!

Deze site moet je zeker eens bekijken. Ik weet dat de spaarsite's niet echt vlot gaat als je er niks voor doet, maar moet toegeven dat deze toch vlotter gaat! Heb hem het minste lang en bracht tot nu toe al het meeste op! Dus zeker inschrijven! Je ontvangt direct 1€!

Nu je toch aan het klikken bent, wil je mss hier ook eens klikken voor mijn diamantjes? Bedankt!

En we hebben getest en .......................... Goedgekeurd! De nieuwe pizza's van Dr Oetker : Casa di mama! De bodem is nog niet voorgebakken dus moet je die zelf laten rijzen in de oven, waardoor er soms wel rare vormen inkomen. Maar de smaak is zeer goed voor een diepvriespizza, want eigenlijk lust ik dat niet graag! Maar deze pizza kon er zeker mee door. Mijn tante gaf hem zelf een 9/10! Vooral die met pesto dan. Ik heb ook nog kortingbonnen liggen dus wie me kent mag er altijd vragen!

Heb je zelf soms klikjes nodig? Dan is dit een goede site!

Voor de vrouwen onder ons, schrijf je op exclusief vrouwelijk en ontvang een gratis product!

Nu deel ik ook veel zaken op mijn facebookpagina, en zie ik veel reacties van: Hoe doe jij da toch allemaal?  Ik deel hier 99%  van mijn actie's, wedstrijden, kortingen, koopjes,.......... Noem maar op! Dus blijf gewoon volgen en klik er vooral op los! Als ik het kan,kan jij het ook!

Slaapwel lieve volgers! XxX

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen