Totaal aantal pageviews

zondag 12 mei 2013

Goede morgen iedereen.

Eerst en vooral wens ik alle moeders een fijne moederdag!!!

Nog snel een moederdag kopen? Bij euroclix krijg je er punten voor terug!

Ondertussen hebben we weer de 17000 bezoekers over de vloer gehad!! Het gaat snel e :)

En dan nog een receptje, iets simpel ze, en heb geen foto maar is op aanvraag dermee.

Spaghetti met zalm en paprika!

Veel uitleg bij de spaghetti zal ik niet moeten maken zeker?? Dus ik koop een groot stuk zalm in de winkel en snijd die in redelijk grote repen. Bakken in de pan. TIP: neem een lepel, en overgiet de zalm met de boter, zo zal hij niet uit elkaar vallen! Ondertussen snijd ik 2 rode, 2 gele en 2 groenen paprika's. Ik schil ze ook. Daarna snij ik ze in fijne reepjes van een halve cm ongeveer. Eerst de zalm even omdraaien en daarna de paprika erbij, goed kruiden(p&z, paprikapoeder) en laten stoven. Ondertussen is de spaghetti ook bijna klaar. Op het einde doe ik nog de room bij de zalm en verdeel ik alles goed onder elkaar. De zalm mag een beetje uit elkaar gaan, maar gene moes van maken e :D Gewoon dat er nog grote stukken zijn. Dan de spaghetti serveren op een bord en daarna de zalmmengeling op verdelen. Smakelijk!

Ondertussen is het hier in Wetteren terug aan de 'normale' kant aan het worden. Vandaag gaan ze de laatste tank gecontroleerd laten uitbranden. Hopelijk gaat alles goed! Ondanks alle miserie hebben we toch een leuke tijd aan de zee gehad!

Tot de volgende! XxX

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen