Totaal aantal pageviews

maandag 6 mei 2013

Goedemorgen iedereen!
Sommige weten het mss nog niet, maar wij wonen in Wetteren waar het treinongeval is gebeurd. Daarmee had ik een paar dagen geen tijd om hier te komen!
Vandaag zitten we nog steeds een beetje opgesloten in eigen huis, maar we kunnen er maar het beste van maken zeker. We hebben eten en drinken dus. Het is al veel erger voor de familie van de overleden man! En op de foto zien we dan weer dat er ne slimme over de waterbuizen was gereden, met dit als gevolg natuurlijk!

Om toch up to date te blijven heb ik enkele korte acties.

MyShopi heeft maar liefst 8 kortingen voor de moment!

Ariel 3in1 tabs 100% terugbetaald!

En wie wil, mag mij nog een klikje geven voor mijn diamantenkroon! Gewoon HIER klikken is voldoende! Ben een beetje achter geraakt door alles wat er gebeurd is dus klikken maar :D

Ik hou jullie op de hoogte! Xxx

1 opmerking: