Totaal aantal pageviews

zondag 2 juni 2013

Goede avond iedereen!
Vandaag eens een ander geurtje getest van de le petit marseillais. Die met vanille, heerlijke geur en lekker zacht!

Ondertussen zit ik ook aan de helft van mijn 14dagen testen van yakult. Eerlijk gezegd voel ik geen beterschap in mijn darmen en mijn weerstand zeker niet want begin ziek te worden.

Bij stabilo hebben ze een nieuwe wedstrijd.

En dan nu een overzichtje. Ik heb ondertussen al enkele spaarsite's en mensen vragen mij soms wat dat juist opbrengt. Eerlijk gezegd weet ik het zelf niet zo precies. Daarom heb ik vandaag van alles site's opgeschreven hoeveel saldo ik heb en precies over 1 maand ga ik dat terug doen. Zo weet ik precies welke site wat opbrengt op een maand. En vooral welke de beste is :) Dus volgende maand de uitslag. Ik geef ze al eens op een rijtje over welke het gaat.
  • Moneymiljonair  kan ik je zo al zeggen dat deze zeer goed is, vandaag nog kunnen afhalen;)
  • Euroclix   vind ik persoonlijk goed omdat hoe meer je hebt, hoe meer een clix waard is, bij deze haal je dus best niet direct je 10 euro af maar spaar je beter door.
  • Jiggy
  • Centenland
  • Euroknaller heb ik nog niet lang en vind die wel heel vlot gaan!
  • Ladymail deze heeft even stil gelegen, maar is nu overgenomen, de centen nemen we gewoon mee dus we zien wel.
  • Muntenmail
  • Cash4ladies die moet ik zelf nog volledig uitzoeken.
Jullie kunnen jullie nu al gerust inschrijven op deze site's, vooral moneymiljonair, euroclix en euroknaller zijn goede, de andere laat ik volgende maand weten! Ik moet er wel bijzeggen dat ik het minimum verdien, ik open alleen de mails en doe mee aan wedstrijden, enquetes invullen heb ik geen tijd voor en andere dingen ook niet dus er valt meer te verdienen dan wat ik er mee verdien, je moet het zelf een beetje uitzoeken natuurlijk. Veel succes en plezier ermee!

Zo dit was het dan voor vandaag. Als je vragen hebt mag je ze gerust stellen, waar of hoe dan ook. Toedels! XxX

1 opmerking:

  1. Hallo Ilse heb mij daar juist ook opgegeven bij de Insiders; was wel een beetje nieuwsgierig geworden! Al jullie enthousiaste berichten van dat uittesten, nu dus in blijde verwachting!!HA HA!!

    BeantwoordenVerwijderen