Totaal aantal pageviews

zaterdag 15 juni 2013

Goede avond iedereen!

Waar gaan we deze keer beginnen?  Bij het begin zoals altijd zeker. Momenteel sta ik op 1 op een wedstrijd om 250€ te winnen. Jullie kunnen mij helpen door je ook in te schrijven, je krijgt er zelf ook geld voor.

De meeste zullen het al gezien hebben op facebook maar we zijn er dus bij om Come a Casa lasagne te testen. Via the insiders mogen we weer deel nemen aan deze leuke actie. We zijn vandaag al begonnen met het proeven. De grote pakken zijn bolognaise en de kleine zijn verde( met groenten dus). De grote valt heel goed mee, ik proef wel liever stukken groenten in mijn eigen lasagne maar van smaak is die wel nog lekker. De kleintjes vallen eigenlijk tegen. Niemand( we zijn met 4) vond die lekker, dus dat zal uitdelen worden ;)

Win een doos Capri-sun, heel lekker!

Of een kleurboek van Piet Piraat!

En zouden er dan nog 30 mensen zo lief willen zijn te stemmen op mijn tekening?Je hebt 30 stemmen nodig om mee te doen. Of schrijf je zelf in, tal van leuke prijzen te winnen! Alvast bedankt!

We zullen het vanavond niet te laat maken want morgen gaan we naar de K3show ;)

Tot later! XxX

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen