Totaal aantal pageviews

vrijdag 9 augustus 2013

                                    20.000 bezoekers!!!!

Bij deze wil ik iedereen bedanken die elke week naar mijn blogje komt kijken. Ik schrik er nog elke dag van hoe snel die cijfers gaan!

Rechts zie je hier nu ook een contactformulier staan, waar je alles kwijt kan en dat ik alleen het kan lezen. Tips, vragen, commentaar,.....

En om dit bericht dan toch nuttig te maken: op myshopi Felix aan -50%.

Nogmaals bedankt! En op naar de 25000! xxX  

3 opmerkingen:

  1. zo intressant is je blog nu ook weer niet eerder saai
    lijkt wel of je enkel reclame maakt
    nee geef mij maar andere levendigere blogs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo saai dat je hem wel elke keer komt lezen en commentaar komt brengen ;) en dan nog anoniem, zegt meer over u dan over mij ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anoniem? Je valt in herhaling vandaag! Pinkytje, de cijfers spreken voor zich, je bent goed bezig!!!
    Een tevreden anonieme volgster!

    BeantwoordenVerwijderen