Totaal aantal pageviews

woensdag 28 augustus 2013

Hallo iedereen! 
Het zonnetje schijnt weer heerlijk! We mogen toch echt niet klagen van deze zomer he! 

We gaan er maar direct aan beginnen, want heb het zoals altijd: Druk Druk Druk :D 

Bel&Bo: 2de jeans aan 50%! 

En dan een gouden raad van tante Pinky. Gebruik azijn ipv wasverzachter. Nu gaat iedereen waarschijnlijk eeeeikkkeess roepen. Maar ik heb het getest en je ruikt helemaal geen azijngeur. Het werkt verzachtend zoals een wasverzachter maar het houd ook de kleuren vast. Het is goedkoper en beter voor het milieu. ( Groene Pinky, waar gaan we dat schrijven ) Ook als je nieuwe kleren hebt die redelijk fel van kleur zijn, kan je die beter eerst een nachtje in azijnwater laten weken. De kleur word zo vastgezet. 

Ik heb nu toch wel al een aantal volgers, en vind het soms wel beu dat ik niet weet wie dit allemaal leest. Dus als je je toch bekend wil maken kan je altijd de facebookpagina ' liken' en zo heb ik toch een klein beetje een zicht e. Ik kan je wel al enkele cijfers delen. We hebben 92% vrouwen, dus dit is toch wel best een vrouwenblogje! Maar toch super dat er ook 8% mannelijk volk interesse toont. De mannen zijn dan vooral 45-54 jarigen en de vrouwen vooral 25-34 jarigen.  Altijd leuk om te weten.

En dan heb ik nog twee toffe wedstrijden op de pagina van de Libelle. Hebben jullie al naar Libelle tv gekeken? Ik moet eerlijk zeggen dat ik zelf nog geen tijd heb gehad.....

En dan een mini receptje! Letterlijk en figuurlijk dan nog.

Minipizzahapjes

Dit heb je nodig:

  • Bladerdeeg
  • Bolognaisesaus
  • Gemalen kaas
  • Hespreepjes


Bij dit kan je natuurlijk heel veel verschillende producten gebruiken, maar deze is de basis zeg maar.
Je snijd dus de rondjes uit en legt ze in de vormen. Hiervoor gebruik ik een siliconen vorm van Tupperware. Daarna verdeel ik een overschotje van bolognaisesaus over al de rondjes. Daarboven doe ik dan enkele reepjes hesp en werk af met gemalen kaas.  Een 12tal minuten in een voorverwarmde oven op 180° en ze zijn klaar. Ze zijn heel gemakkelijk uit te halen. En ze waren heel lekker! Smakelijk! 

En wie zou er aub op ons dochter willen stemmen? We hebben nog 8 stemmen nodig om terug in de top50 te staan. Alvast bedankt! XxX 


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen