Totaal aantal pageviews

zaterdag 3 augustus 2013

Hier zijn we dan alweer! 
Gisteren direct goed vertrokken met 60 bezoekers! Benieuwd hoeveel bezoekers ik vandaag heb.

En we beginne direct: 1+1 gratis Per afwasmiddel. 

Velen vragen me nog steeds wat die moneymiljonair eigenlijk is. Kort samengevat: een spaarsite, waar je een aardig zakcentje mee kan verdienen door middel van mails, enquetes, spelletjes, shoppen, wedstrijden en veel meer! En deze is te vertrouwen want ik heb zelf al twee uitbetalingen gehad.

Omdat ik de eerlijkheid zelve ben ;) wil ik jullie al meedelen dat ik iets gewonnen heb op euroknallers maar eerst wil ik natuurlijk zien en dan pas geloven dus hier hoor je nog van! 

Upload je foto bij Coca-Cola, de beste foto's worden beloond met een leuke prijs. 

We gaan ondertussen op naar de 20.000 bezoekers, ik dacht aan een give-away, alleen heb ik totaal geen idee wat jullie willen! Dus alle tips zijn welkom! 

Voor de mensen die lid zijn van centenland, er zijn enkele links verdwenen dus let goed op welke je promoot. 

Download nog snel je bonnen ter waarde van 15€ bij Solo

Nu ga ik aan mijne koude schotel beginnen, want vind het toch nog te warm :) smakelijk iedereen! 
Xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen