Totaal aantal pageviews

maandag 9 september 2013

Hallo iedereen,

Ik weet dat het momenteel gene vette is hier! Maar ik heb het dan ook ontzettend druk! 
Maar toch wil ik snel tussendoor iets komen posten.

Ik heb even afgewacht of ik het wel echt zou krijgen, maar het is nu wel degelijk waar Ik heb de 2de plaats gewonnen bij euroknallers en heb hierbij 175€ gewonnen! En ik had al een leuke 25€ gespaard dus al je kan rekenen .......

En om toch nog iets van wedstrijd te hebben......Win een post-it! 

Ohja en dan mag ik natuurlijk niet vergeten vertellen dat we een super toffe dag hebben gehad aan de zee met onze facebookgroep! We zijn met zen allen gaan ontbijten. Daarna hebben we ons in twee groepen gedeeld en tegen elkaar snookergolf gespeeld. Dan zijn we gaan uitrusten op het terras terwijl mijn meisjes een parcours deden met gocarts. Dan zijn we nog even op de dijk gaan wandelen en terug een terrasje gevonden om uit te rusten. En dan zijn we met zen allen gaan eten. Het was een super toffe dag, super mensen leren kennen, en voor herhaling vatbaar!! 

Het is niet veel maar beter dan niks zeg ik dan! Slaapwel lieve mensen! Xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen