Totaal aantal pageviews

donderdag 10 oktober 2013

Goede avond.
Moet er nog regen zijn? :D 

Bij deze breng ik jullie een klein gerechtje. 

Feta in de oven: ik snijd de feta in een grote blok, de grote van mijn potje. Daar doe ik wat olie, peper en zout op. Daarover wat gemalen emmental. De oven in voor enkele minuutjes( tot er een mooi korstje is) De broodjes mogen ook mee de oven in. Gewoon wat kaas op de broodjes strooien.
Voor het slatje heb ik gekozen voor notensla, olijven, pijnboompitten en parmezaan. En enkele druppels vinaigrette.

Smakelijk! 

En omdat ik nooit in mijn kot ben, heb ik natuurlijk mijn pakketje gemist! Dus morgen naar de post om mijn zalfjes. Benieuwd naar het resultaat!!!

Haal snel je sintbox in huis! 

Denk jij dat je pompoensoep de beste is? Stuur dan snel  je recept op en win toffe prijzen met Plopsa! 

En dan nog gratis 400gram Royal canin

Voila dit was het weer! Tot blogs! XxX 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen