Totaal aantal pageviews

dinsdag 22 oktober 2013

Goede middag iedereen! 

Ik ben eindelijk bij de post geraakt. Dus ik heb eindelijk mijn pakketje! Er zitten twee producten in voor mezelf en 1 die ik mag schenken aan een vriendin om mee te testen, ben er alleen nog niet uit wie daar het best geschikt voor is. Resultaten komen dus later.....


En nu een super lekkere wedstrijd bij Leonidas.

En het is bijna vakantie! Hebben jullie al plannen gemaakt? Wij gaan alvast bloemschikken(28okt), naar de markt(als het niet regent) en naar een binnenspeeltuin. Wie mee wil naar het bloemschikken, laat maar iets weten.

Ik schrijf hier alles wat ik doe voor kortingen en wedstrijden en nog veel meer, maar er kruipt wel veel tijd in, dus soms als het snel moet gaan post ik het op mijn fbpagina, als je de pagina 'leuk' vind, dan kan je alles op de voet volgen. 

Gratis smulbox

Schrijf je bij Myshopi ook in voor de Nestle club, dan krijg je nog meer kortingen! 

Voila, nu ga ik aan een reuze berg strijk beginnen. Fijne dinsdag iedereen!! XxX 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen