Totaal aantal pageviews

maandag 27 januari 2014

Hallo iedereen!! 
Weer naar Kruidvat! Gratis geurkaas en Nivea Creme bij aankoop van 3 deelnemende producten! 


Wat is er leuker dan betaald worden om te shoppen? Als je online kleren koopt kan je het beter via euroclix doen! Ik had een nieuwjaarskleedje besteld en heb nu 1.09€ aan mijn account toegevoegd gekregen! Vandaag heb ik nieuwe broekkousen voor Orissa besteld, wie weet hoeveel ik daar voor krijg en zo krijg je een leuk bedragje bij elkaar! ( En kan je weer gaan shoppen)

 
En dan is het zo ver! We doen een give-away! Wat moet je doen? Hier rechts op het scherm vind je een contactformulier. Schrijf daar zeker je naam in(alleen ik kan dit zien) En dan het antwoord op deze vraag! Hoeveel bezoekers zal ik hebben op 28 februari?? Wie er het dichts bij zit wint de hoofdprijs. Bij twee gelijke getallen, wint degene die eerst stuurde. De teller staat nu op 24.391 bezoekers! 



Prijs 1: 1USB-stick, 1 usb-auto-oplader, 1 ketting(paars hartje) en 1 armband(zwart met wit)








Prijs2: 1cupcakevorm, 1 anitmuggen-armband, 1 paar groene oorbellenTroostprijsjes: Dust strikjes voor je gsm(zie mijn gsm op de foto) 

Ik wens iedereen veel succes! Tot blogs! 

4 opmerkingen: