Totaal aantal pageviews

maandag 14 april 2014

Goede avond iedereen!
Nu was het echt lang geleden e! Maar heb een beetje 'verlof' genomen om van mijn twee kleintjes te genieten. Nu ben ik toch elke dag komen kijken hoe het met mijn bezoekers zat en elke dag opnieuw zag ik dat er toch enkele bezoekers blijven komen, dus begin ik terug te bloggen....



Door stil te liggen heb ik natuurlijk niet te veel voorbereid maar dat komt binnenkort terug in orde! 
Maak elke week kans op een Disney pakket....En voor de mama's een keukenrobot met Solo. Niks gewonnen? Vraag gewoon je start-to-bake pakket aan en smullen maar!



Dit was het al voor vandaag. Ga nog even van mijn avond genieten, want vanaf morgen is het terug volle bak vooruit!  Fijne avond iedereen! Tot blogs Xxx 



(Mijn Orissa was vandaag jarig, al 5 jaar mijn grote schat! ♥ ) 



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen