Totaal aantal pageviews

vrijdag 11 juli 2014

Goede middag iedereen! 


''Jij wint altijd iets'' Krijg ik regelmatig te horen! Ik doe dan ook aan super veel wedstrijden mee. Maar nu is het tijd dat jij iets wint! Ja jij! Wat moet je doen? 
  • Like de fbpagina. want bij 200 like's gaat de wedstrijd van start! 
  • In de groep kan je je voorkeur geven wat je wil winnen. 
  • Van zodra we aan 200 zitten, maak ik de vraag bekend en kunnen jullie terug allemaal meedoen.



En ik zou Pinky niet zijn, als ik niet terug bezig was met alweer de volgende wedstrijd! Willen jullie de foto van mijn twee rode duiveltjes een 'like' geven? 


En als het hier niet lukt, proberen we bij Solo


En als het dan nog niet lukt....vraag dan je gratis blikje ice tea aan, dat lukt zeker wel ;) 


Dan ga ik nog wat verder genieten van de zon ;) ( NIET dus pff!) Tot blogs! Xxxx


(Ps: helemaal rechtsboven staat de nieuwe vraag.....) 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten