Totaal aantal pageviews

woensdag 23 juli 2014


Hallo iedereen!
Terug van weggeweest! Wij zijn er een weekje op uit getrokken naar het zeetje! Kindjes hebben genoten en wij ook! Veel leuke dingen gedaan zoals Boudewijnpark, strand, zwembad, shoppen, eten,bbq,.....  Alleen Sealife is serieus tegengevallen! 


Snel!! Tot 27/07 een gratis pakje friet met Gondryseise ( m.a.w mayonaise! ) 


In Nederland heeft Robijn een nieuwe wasverzachter met Zwitsalgeur. Nu ruik ik dat zelf ook héél graag dus heb ik bericht gestuurd of het ook naar België komt. Hier het antwoord:
Hoi Ilse,


De nieuwe wasmiddel en wasverzachter zullen ook verkocht gaan worden in België. Wanneer ze precies in de 

schappen liggen is nog niet bekend, houd daarvoor goed de Belgische Facebook pagina van Zwitsal in de gaten: 


https://www.facebook.com/Zwitsalbabycare Groetjes, Zwitsal


"Like" zeker mijn facebookpagina, want bij 200 gaat er een cadeaubon de deur uit! 


En zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om de vraag ---------------------------> in te vullen? Zo dat ik me nog beter op jullie kan richten! Want met ongeveer 700 bezoekers per maand zijn er toch maar weinig antwoorden gegeven precies. Alvast bedankt!
Tot Blogs! Xxx



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen