Totaal aantal pageviews

donderdag 28 augustus 2014

Goede avond iedereen!

De wedstrijd is afgelopen, nu is het nog wachten tot 1 september wie de winnaar zal zijn! Dus we wachten nog een beetje in spanning af! 

Nieuwe spaarsite ontdekt! Alle kleintjes.......

10€ korting bij besteding van 29€ bij 3Suisses

Win een picknickmand van Philadelphia .

En dan nog zoals beloofd een nieuw gerechtje.
Zwitserse schijven in een nieuw kleedje! 

Wat hebben we nodig? ( 2 a 3 personen ) 

  • 3 Zwitserse schijven
  • 450gr Aardappelen
  • 6 Paprika's ( groen, rood, geel) 
  • Sesamzaadjes
  • Bouillonketeltje groenten
  • Champignons (300gr)
  • 3 teentjes look
  • Pili Pili 
Ik snijd de aardappelen in kleine blokjes en kook ze een 8 tal minuten voor. Daarna bak ik ze nog even aan( kruiden met peper en zout). Aardappelen uit de pan voor het vlees te bakken. De zwitserse schijven worden ook in stukken gesneden en worden gebakken. De paprika's worden geschild en in grote stukken gesneden ( zie foto ). Deze mogen dan bij het vlees, ik gebruik hiervoor mijn wokpan. Dan voeg ik het bouillonketeltje toe en goed onder elkaar mengen. De champignons mogen er dan ook bij en steeds goed alles onder elkaar roeren.De 3 teentjes look persen en er ook bijdoen. Ik heb een kleine hoeveelheid water toegevoegd zodat het niet kan aanbranden ( als je even je facebook checkt ;) ) Dan heb ik er een beetje Pili Pili aan toegevoegd voor een beetje pittigheid! Als alles klaar is mag het bij de gebakken aardappelen en verdeel je zowat alles door elkaar. Goed bestrooien met sesamzaadjes en opdienen! Smakelijk! Zoals altijd zéér gemakkelijk en zéér lekker! 

Dan wens ik jullie nog een fijne avond en tot Blogs! Xxx 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen