Totaal aantal pageviews

donderdag 14 augustus 2014

Goede middag iedereen! 


Hopelijk gaat het met iedereen goed?! 

Om te beginnen start er vandaag terug een nieuwe bingoronde

En dan hebben we nog eens een reclame maker: Carla Vaesen. Zij wil heel graag haar eigen blog in de kijker zetten: Ik maak het zelf nu. Het gaat over naaien en eten en nog veel meer, dus neem gerust een kijkje. Succes Carla! 

Win een zelfklevende fotokader met Casa

Of een douchefoam van Kneipp

Gisteren gaan eten in de Coco in Wetteren. Onverwachts verrast door mijn ventje, vond ik echt super lief van hem! Ik vond het lekker en daarom krijgen ze van mij 7.5/10! De enige minpuntjes waren dat de paarse sla op mijn carpaccio te overheersend was, en dat onze steaks verwisseld waren. Voor de rest heel vriendelijk en lekker! 

En dan nu mijn eigen wedstrijd. Er zijn minder deelnemers dan bij de vorige winactie, maar dat kan komen omdat jullie nog op een tip wachten?  De vorige tip was dat het een getal was met drie cijfers. Mijn volgende tip: het ziet er naar uit dat het een goede maand wordt en dat ik misschien wel 4 cijfers haal! Veel succes iedereen! 

Tot blogs! Xxx 

2 opmerkingen:

  1. Oh Ilse,bedankt om mijn blogje in de kijker te plaatsen!!Ik hoop dat ik er enkele reacties op ga krijgen.De andere wedstrijden ook eens bekijken.

    BeantwoordenVerwijderen