Totaal aantal pageviews

dinsdag 19 augustus 2014

Goedemiddag iedereen!

Eerst even een belangrijk bericht! Mars roept drankjes terug door bacterie! Het gaat om de drankjes met de smaak van Mars, Milky way, Snickers en Bounty. Het gaat om producten met de houdbaarheidsdatum van 19/12/2014 en 11/04/2015. Wou dit toch even delen, want ik ken enkele mensen die dit drinken.


Voor de rest wil ik jullie nog even meedelen dat je nog kan meespelen voor een cadeaubon( Ici paris, Bart smit, Jbc,...)  te winnen met mijn eigen wedstrijd! Hoeveel bezoekers zal ik in totaal hebben in deze maand augustus? (antwoorden kan via mail, contactformulier of facebook) De allerlaatste tip: vorige maand haalde ik 860 bezoekers.....


Doe de goedgevoeldeugenietendoos cadeau! Waarde van 45€ voor maar 4,99€.

Tot Blogs! Xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen