Totaal aantal pageviews

donderdag 7 augustus 2014

Goedemiddag iedereen! 
Terug wat minder tijd voor te bloggen want ik ben terug aan het werk. 

Maar vandaag een dagje thuis dus toch tijd maken voor mijn blogje ♥

De oproep om reclame te maken is blijkbaar toch een succes. Hierbij dan ook onze eerste reclamemaker: Tamara Verhoeven.
We Believe - Ook wij weten van aanpakkenZij wil heel graag een website in de kijker zetten. De website is gemaakt voor mensen die het niet zo breed hebben. Zij zamelen allerlei spullen in om uit te delen. We Believe   werkt samen met verschillenden ocmw's en doet dit op vrijwillige basis. Ik vind dit een zeer mooi initiatief en daarom deel ik dit graag met jullie. Voor meer info bezoek de website of neem contact op met Tamara. ( Wil jij ook reclame maken voor een site, product, bedrijf,.....? Stuur me dan een mailtje via het contactformulier) 

Win een verrassing bij Stabilo. 

Heb je al meegedaan aan mijn wedstrijd? Nee? Waag zeker nog je kans op een cadeaubon! Wil je een tip? Hmm even denken......Vorige maand hadden we een getal met 3 cijfers als bezoekers. Succes! 

Wij gaan ondertussen een boterhammetje eten en vanavond eten we curpapsca. Smakelijk! 

Tot Blogs! Xxx

2 opmerkingen:

  1. Bedankt voor de tip,ik ga een gokje wagen.Mogen we meerdere keren gokken of éénmalig?
    Geniet van je vrije dag.Zo meteen ga ik eens op die website kijken.

    BeantwoordenVerwijderen