Totaal aantal pageviews

vrijdag 1 augustus 2014

Goedemorgen iedereen!


Vandaag start onze wedstrijd! 
  1. Wat valt er te winnen?  Een cadeaubon! ( De keuze is aan jullie! Word lid van de groep om je voorkeur op te geven. Dit is niet verplicht maar dan staat er misschien een bon op kop die je niet echt kunt gebruiken..... Voorlopig staat de bon van Ici Paris Xl op kop, maar je kan ook kiezen voor Jbc, Bart Smit, Pizza hut, en nog veel meer! )
  1.  Hoe kan je meedoen? Helemaal rechts zie je terug het contactformulier, en daar kan je dus je antwoord met versturen op volgende vraag: Hoeveel bezoekers heb ik in de maand augustus? Ik weet dit antwoord dus zelf nog niet! In de loop van de maand zal ik wel 3 tips vrijgeven. Maar je mag vanaf vandaag tot 27 augustus middernacht je antwoord doorsturen. Als er twee dezelfde antwoorden zijn die er het dichts bij zijn, is degene die het eerst geantwoord heeft de winnaar! Als het antwoorden niets lukt, kan je mij op een mailtje sturen of aanspreken op Fb
  1. Verder wens ik iedereen veel succes en ik ben benieuwd wie er deze keer wint! 
Heb jij een eigen bedrijf, een eigen product, een site of wat dan ook die je graag in de kijker wilt zetten? Geef me gerust een seintje en wie weet kom jij dan wel in mijn blog terecht! Dit is geheel gratis, het moet alleen deftig genoeg zijn ;) 


Als je niet weet wat te doen dit weekend, het zijn terug Waterfeesten in Berlare! Veel plezier! 


Iedereen veel succes! Tot blogs! Xxx 


3 opmerkingen: