Totaal aantal pageviews

vrijdag 5 september 2014

Goede middag iedereen! 

Gisteren al de cadeaubon gaan halen voor onze winnares van de wedstrijd! Bij deze nog eens proficiat! Ze koos voor de cadeaubon van Ici Paris Xl. Wanneer de volgende wedstrijd komt is nog niet helemaal beslist, maar ik hou jullie op de hoogte! 

In 1 van mijn vorige blogs schreef ik over de website van Nathalie. Ondertussen heb ik een paar oorbellen laten maken en ben er super tevreden mee! Neem zeker eens een kijkje op haar website of facebookpagina

Win een pannenset met Solo

Print snel deze bon uit van Ici Paris Xl. 10€ korting op een aankoop vanaf 50€, ik heb hem alvast gebruikt en terug de heerlijke geur van Calvin Klein Euphoria gekozen. 

Voor wie zich verveelt...Dit weekend kermis in Wetteren! Tot Blogs! Xxx 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen