Totaal aantal pageviews

maandag 29 september 2014

Goedemorgen iedereen!

Even tijd om terug te bloggen, al had ik gisteren een luilekkerdagje ( Moet ook eens kunnen toch!)

In een vorig bericht had ik een link voor een kortingbon van het voedingssalon, deze keer heb ik een gratis inkomkaart gevonden.

Wie mij al een tijdje volgt weet dat ik enkele site's volg waar je kan sparen door te shoppen,klikken, mails te lezen, delen,...... Wel het is NU de moment om je in te schrijven, er valt van alles te winnen! Ik zet ze dan ook graag nog eventjes op een rij!

  1. Cashbackdeals 
  2. Nucash
  3. Ipay
  4. Studentencashback
  5. Ladycashback ( al zelf paar keer gewonnen ) 
  6. Qassa(vroeger Moneymiljonair) (Nu Gratis bingoformulier) 
  7. Euroclix 
La redoute -50% tot 6 oktober!

En dan nog bestellen via 1 van bovenstaande site's is dubbele korting!

Nu ga ik nog wat boodschappen doen en macaroni maken voor mijn gezinnetje! Ik wens jullie een fijne week! Tot Blogs!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen