Totaal aantal pageviews

zaterdag 4 oktober 2014

Goede avond iedereen! 

Think Pink ( doe ik eigenlijk altijd :p ) en de Oost-Vlaamse bakkers slaan de handen in elkaar! Koop bij een deelnemende bakker een borstgebakje en zo steun je de organisatie tegen borstkanker. Onze bakker doet er ook aan mee en heb dus direct een borstengebakje gekocht. Zeer lekker en zoet met frambozensmaak! 

Wil jij als eerste op de hoogte blijven van mijn blog? Kom dan snel een kijkje nemen in mijn fbgroep

Bij bol.com is het 2+1gratis op alle badtextiel! Ook bol.com staat tussen de winkels op de spaarsite's dus is het beter via hun site te gaan. ( bv Ladycashback of nucash, je mag me altijd uitleg vragen als iets niet duidelijk is) 

Nu ga ik maar in mijn bedje kruipen want morgen terug de vroege en daarna naar de kermis in Lochristi! Tot Blogs! Xxx 



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen