Totaal aantal pageviews

woensdag 15 oktober 2014

Goedemorgen iedereen! 

Zoals jullie weten mogen jullie mij altijd vragen om reclame te maken voor jullie groepje, product, activiteit, winkel, .....

Deze keer doe ik dat voor een nieuwe facevookgroep: Iemand Weet Het Wel. Hier kan je dus alle vragen stellen in de hoop dat iemand het weet! Iedereen welkom ( Is niet mijn groep maar ben zelf wel lid) 

Reserveer snel je Sintbox bij Fun boordevol leuke en lekkere dingen! 

En voor de zoetebekken onder ons! Leonidas geeft 300 cadeaucheques weg, speel snel het spel en win! 

Nog maar 1 dag om in de prijzen te vallen, dus schrijf je snel in bij Nucash, ik kan er mee winnen en jij ook natuurlijk! 

Verder deel ik nog een foto omdat het binnenkort toch Halloween is, heb ik de nageltjes al aangepast! 

Dan wens ik jullie nog een fijne woensdag en tot Blogs! Xxx

Ps: Morgen trek ik er op uit naar het voedingssalon, vergeet je inkomkaart niet af te drukken! 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen