Totaal aantal pageviews

dinsdag 2 december 2014

Goedemiddag iedereen!

De winter is voor mij nu wel echt begonnen want het is KOUD! Ondertussen de blog ook aangepast aan de tijd van het jaar.



Zoals jullie weten( of niet) zit ik in een faceboekgroep(iedereen welkom) , waar we ongeveer 4 keer per jaar mee gaan eten. Vorig weekend was er eindelijk terug een etentje! Deze keer trokken we met zen allen richting Deinze! Restaurant Butler. Toevallig familie van mij ( was door iemand anders voorgesteld, maar achteraf bleek het dus familie te zijn) We waren deze keer met 11 personen. Speciaal en tof concept van dit restaurant: je stelt zelf je saté samen en de kok grilt hem ter plaatse. Drinken tot aan het dessert inbegrepen voor de prijs van 38€.  En een dessertbuffet om U tegen te zeggen! Daar kun je al niet voor sukkelen e ;)  Nu zijn we een week later en heb ik gevraagd aan iedereen een score op 10 te geven. Het gemiddelde kwam uit op 8/10. Proficiat bij deze aan het team van Butler.


Patricia Bovijn Ik vond alles heel lekker, van het begin tot en met het einde 


En dan iets helemaal anders! We zijn ondertussen december en de feesten komen steeds dichterbij.
En het is toch zo moeilijk om steeds het perfecte cadeau te vinden, niet? Daarom deel ik graag enkele site's met toffe cadeau's. Yoursurprise.nl  voor allemaal toffe gepersonaliseerde cadeau's. Heb er zelf al eens een klok laten maken voor mijn moeder en schoonmoeder met een foto van de kindjes op, en zeer contant van de kwaliteit!
Ook een M&M verslaafde in huis? Dan heb je hier het perfecte cadeau! Ook al zelf eens bij besteld ;)

Dit was het dan weer, hopelijk tot snel! Tot Blogs! Xxx




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen