Totaal aantal pageviews

dinsdag 3 februari 2015

Goede morgen iedereen!

Zoals jullie weten zijn wij verhuisd! Nu we helemaal rond zijn heb ik terug tijd voor mijn blogje!
Natuurlijk heb ik nog niet veel tijd gehad om de nieuwtjes bij te houden. Maar jullie mogen je dus terug aan meer berichten verwachten.

Om te beginnen deel ik nog eens mijn facebookgroep van Pinky's Blog , daar weet je nog sneller wat ik allemaal van plan ben. 

En dan wil ik een internet ABC doen. Misschien zit er wel een site bij waar jij iets mee kan doen! 
A: Argenta.be gewoon een goede bank 
B: Bol.com toffe site waar ze heel veel hebben en snel leveren! Ook gratis verzending vanaf 20€ 
C:Collectandgo  heel handig boodschappen doen als je weinig tijd hebt! De servicekost kan je al snel omlopen door een bepaald product te kopen.
D: Hierbij kom ik uit op mijn inbox, daar zijn jullie niet veel mee denk ik :) 
E: Electrabel  daar heeft iedereen zijn eigen mening over, maar heb niks anders bij de E 
F: Facebook natuurlijk! Hoe kan het ook anders. 
G: Google: degene die bijna alles weet! 
H: HLN zodat je niet moet sukkelen met die lompe kranten ;) 
I: Immoweb   waar ook ons huis op te koop staat! 
J: JBC toffe kledingwinkel, ook een webshop.
K: Ketnet  super voor de kleinste onder ons, altijd leuke wedstrijden
L: Lekkervanbijons  lekkere receptjes! 
M: M&M's Tip: het is bijna Valentijn ;) 
N: Nucash  Spaarsite die werkt! 
O: Oud China  Wokrestaurant waar we al redelijk veel gaan eten zijn, lekker! 
P: Pink Gellac  Mijn nieuwe bezigheid, zeer tevreden over dit merk van gelpolish.
Q: Qassa Terug een goede spaarsite! Morgen begint ook een nieuwe bingoronde, dus schrijf je snel in! 
R: Restaurant Butler  zijn we onlangs met ons groepje gaan eten, was ook goed.
S: Solo   voor mij de beste boter en toffe site met recepten
T: Themusthave  Toffe kledij, ook niet zo duur.,zeer modebewust
U: Uwmoment  site van de vrouw die onze schatjes heeft gedoopt enkele jaren geleden.
V: Valtaf  de eeuwige strijd om te vermageren :) 
W: Wokking  ander wokrestaurant, waar ons volgend etentje ook doorgaat, ook zeer lekker! 
X: Niks te x'en :p 
Y: Youtube 
Z: Zalando WaAaAaAaaAAhhhh!!!! :p 

Ondertussen iets nieuws ontdekt ook: Scentchips! Een kleurrijke waxchips die heel je huis een aangename geur heeft voor UREN! Ik ben ondertussen aan mijn eerste geur begonnen en doe er al een week mee. Ik ben begonnen met de geur: sunflower. Zeer aangename geur! Orissa: het ruikt hier naar de zon! ( Vraag me niet hoe de zon ruikt, maar vond het wel leuk) 

Zo dit was het voor vandaag! Binnenkort komt er zoals beloofd een nieuwe give-away, maar ik ben er nog niet helemaal uit hoe en wat! 

Tot Blogs! Xxx  

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen