Totaal aantal pageviews

maandag 23 maart 2015

Goede middag aan mijn trouwe volgers!

Ik kan steeds zien hoeveel bezoekers ik heb, maar weet niet wie ze zijn. Laat gerust eens een berichtje na hieronder zodat ik weet wie mijn trouwe volgers zijn ;) Nog 1241 bezoekjes en er komt een leuke nieuwe wedstrijd!

Win skechers voor het hele gezin met Torfs!

Even iets totaal anders, zaterdag geven ze voor de 1275ste keer Titanic op tv......En toch ga ik kijken! ;) ( 20:20u op VTM )

Vanaf morgen ( 24/03/15) bij vente-exclusive  spelletjes van Frozen!

In een facebookgroep had ik het over het familieslaatje. Nu kreeg ik veel reactie dat ze nergens te vinden zijn. Misschien kan je ze dan beter winnen ?

En nu ga ik de Mont Everest beklimmen....Ah nee het is mijne strijk ;)

Tot Blogs! Xxxx

Ps: Gelukkige verjaardag aan mijn kleine zus!

2 opmerkingen:

  1. Is al gepasseerd maar toch nog een gelukkige verjaardag voor je kleine zus .
    Voila nu weet je wie 1 van je trouwe volgers is :)
    Groetjes jolien

    BeantwoordenVerwijderen