Totaal aantal pageviews

dinsdag 24 maart 2015

Goedemorgen iedereen! 


Gisteren kwam ik op het idee om elke maand een bericht in de kijker te zetten, omdat ouderen berichten maar verloren gaan. Het populairste bericht was van 15 maart. Mijn receptje van de kip die ik laatst uitprobeerde. Maar ook het bericht waar ik een oproep deed voor Jolien Daem haar zoontje. Mijn kaartje is alvast klaar om opgestuurd te worden! Zou vooral de 'Roze Miekes' willen oproepen een kaartje te sturen want Jolien Daem is er ook eentje! Volgende maand een nieuw bericht in de kijker! 

En dan heb ik een nieuwe uitdaging! Ikzelf ben ook bezig met mijn lijn! Er is nu sinds 25 januari een goeie 5 kilo af! Maar dat is natuurlijk nog niet genoeg. Daarom ga ik een uitdaging aan: 30 Days crunch challenge   Wie doet er mee ???

Ondertussen vind je Pinky's Blog ook op Pinterest

En om af te sluiten nog twee wedstrijden. Win een reispakket bij Nucash  of een zonnebril bij Cashbackdeals, tel de eitjes en succes! 

Tot Blogs! Xxx 

Ps: Nog 1200 bezoekers te gaan.....

1 opmerking:

  1. Heb de oproep zeker gemist, ga je wel eens opzoeken op Pinterest, mijn favoriete bezigheid!

    BeantwoordenVerwijderen